In mijn studio voelt het letterlijk alsof ik op een wolk zweef.
Ik kijk uit over de daken, de boomtoppen en de wolken; het is licht en stil, een zacht briesje waait door de open ramen, het bamboe fluistert...
Schilderen en creëren, geïnspireerd door wat er in mijn hoofd omgaat, vanuit mijn diepste innerlijk, wat ik voel, wat ik zie, intuïtief en de geest van vrije expressie vastleggend, het is een zeer prettig proces.
Mijn schilderijen en collages voelen voor mij aan als rustige en gelukkige plekken, een ruimte waar de geest tot rust kan komen, waar de ogen kalm kunnen zijn.

Laat een reactie achter

Let op: reacties moeten eerst worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.